טסנו אני והבן שלי בן 16 לבולגריה / סופיה לחמישה ימים בסוף חודש יוני 2022 ללא תכנון מוקדם מה שנקרא מהיום למחר ללא ציפיות מיוחדות.

אם ואני צריך לסכם גיליתי ארץ מעניינת שילוב של ערים אירופאיות עם טבע עוצמתי אני בהחלט עוד יחזור

לתור את בולגריה והפעם עם למידה מעמיקה.

נעזרנו במדריך ונהג מקומי בשם רוסאן דובר עברית בעל חברת תיירות "לגלות את בולגריה" 0534400000

שהעצים את חווית הטיול כפי שאפרסם.

נחתנו בסופיה בשעת צהריים מוקדמת הגענו למלון במרכז סופיה anel hotel שהיה נהדר ממש בלב ליבה הפועם של העיר עם גישה לתחבורה , מסעדות וכו... הכל ברגל מרחק נגיעה.

סרקנו את המקומות המרכזים בסופיה כולל קניונים המרהיבים ואף נהננו מרשת מסעדות happy.

החיים בסופיה ממש זולים לכסף שלנו יש ערך כך שהתמורה היתה גבוהה.

השוס של הטיול היה ביום רביעי לטיול שלנו שיצאנו לסיור מאורגן יומי מחוץ לסופיה.

כמו שציינתי נעזרנו בנהג/ מדריך בשם רוסאן דובר עברית שהגיע עם רכב וואן תיירותי היינו 6 מטיילים וקיבלנו הדרכה פרטית רוסאן תושב מקומי עוסק בתיירות ומכיר את המסלולים והאנשים והכי חשוב את הסיפורים המרתקים על בולגריה .

התחלנו את הטיול מהר ויטושה נחל האבנים golden bridge , תצפית על סופיה 360 מעלות.

תמונות בהמשך.

משם נסענו לאגם איסקר והתנחלנו במסעדת camelot קבלתי כבוד של סולטן שהגישו לי קפה טורקי על בסיס מסורת האיסטנבולית .

באגם איסקר יש חוף רחצה מסודר ופעילות אקסטרים.

שבעים ושמחים המשכנו אל היעד הבא עיירת הסקי המפורסמת בורוביץ עיירה אלפינית (bborovets) עם אטרקציות טרקטרונים ,סוסים,גיפים רכבל פעיל שהעלה אותנו לגובה 2500מ' .נהננו מאויר קריר ונופים משגעים.

בעיירה יש מגוון של מסעדות ובתי קפה שווה להשקיע כמה ימים.

את הפינלה עשינו בשתי האגמים המיוחדים אגם פסארל גשר החבלים (pasarel lake)

אגם פנצ'רבו מים מינרלים חמים (pancharevo lake) .