מאתר זה למטייל דליתי הרבה נתונים על קוסטה בראווה. אך הם לא היו מרוכזים. ולכן החלטתי לרכז נתונים ככל יכולתי לאחר טיול כייפי של 7 ימים מלאים.

7 ימים גדושים בקוסטה בראווה המופלאה

השתכנו בעיירה יורט דה מאר – מלון אקפולקו. – מלון שקט . ברכה קטנה . אך המלון קרוב להכל. 5 דק' מהים / קרוב לתחנה מרכזית / קרוב למרכז מסחרי. קרוב מרחק הליכה של דקות ספורות. מי שלא שוהה הרבה במלון מלון טוב ומספק.

יום 1 לטיול – הגעה למלון בטן גב בברכה. בערב סיבוב רגלי במרכז יורט. בטיילת לאורך החוף המרכזי. המון חנויות בתי קפה / מסעדות / מועדונים / פאבים. אווירה טובה מאד

יום 2 לטיול – בטן גב בחוף המרכזי ביורט ( יש מס' חופים גדולים) .

המומלצים החוף המרכזי לאורך הטיילת . וחוף FENALS. החופים פתוחים והמוניים

המים קרים להכרות שלנו עם הים התיכון. ועמוקים כבר בכניסה (לאחר מטר) – להזהר עם הילדים

החול בחופים הוא אבנים קטנטנות. דווקא טוב יותר מחול נדבק :)

השכרת שמשמיה בחוף 7 יורו / השכרת כסא 7 יורו

ניתן לקנות שמשמיה בחנויות בדרך לחוף ב 7-10 יורו ולהשתמש בה בכל יום ולחזור איתה לארץ.

בחוף המרכזי יש הרבה אטרקציות – סירות / בננות / סירות פדלים עם מגלשה גבוהה עליהם / מצנחי רחיפה /

כמו כן יש ספינות שלוקחות סיבוב בעיירות הקרובות ליורט דה מאר / מפרצונים באזור. הכל במחיר סביר ושווה

בערב סיבוב נוסף בטיילת – טו' באב – שתיית סנגריות בכוסות XXL

יום 3 לטיול – השכרת רכב. יש חברה מרכזית בקוסטה להשכרת רכבים – אולימפיה . מאד אמינה וטובה. השכרת רכב קטן כ 50 יורו.

נסיעה דרומה ליורט דה מאר – בעיירה בלאנס נמצא פארק מים מרילנד  (28 יורו כניסה מגיל 10 – ניתן לקנות כרטיס מהיר ב 10 יורו נוספים) – פארק מעולה עם מופע דולפינים / אריות ים ומופע תוכים .

לאחר 5-6 שעות בפארק נסיעה למנזר המונסראט ( כשעה וחצי נסיעה) . עלייה עם נופים יפים. מתחם יפה של המונסראט.

המשך נסיעה לברצלונה למזרקות המפורסמות (עובדות בסופי שבוע חמישי עד ראשון מהשעה 21:30)

יום 4 לטיול – נסיעה צפונה ליורט דה מאר

ג'ירונה – ביקור ברובע היהודי CALL. בית כנסת שהוקם בביתו של המאור הגדול ( מאחרוני המקובלים) / המוזיאון היהודי

בג'ירונה יפה לעלות על הגשרים המחברים בין 2 חלקי העיר ולראות חדש מול ישן.

המשכנו לפיגארס – מוזאון דאלי . אמן אדיר .

מפיגארס המשכנו צפונה לעיירת חוף אמפוריה בראווה . בעיירה זו חוף ים מעולה. אך בעיקר עיר עם תעלות הנקראת “ ונציה של ספרד “ . ניתן להשכיר סירה (מונעת בחשמל או דלק) ולסייר עצמאית לאורך התעלות שלמרגלותיהם וילות יפות עם יאכטות עוגנות בחנייה.

משם המשכנו צפונה לקאדקאס – עיירת חוף מדהימה. אך להגיע אליה יש לטפס עם הרכב על רכס הר ולרדת מצידו השני.

*אכן יום ארוך אך עם יוצאים מוקדם ומחשיך מאוחר מספיקים. כולל ישיבה במסעדות (אותם אני לא מציין )

יום 5 לטיול – שוב בטן גב בחוף המרכזי של יורט. בכל זאת באנו גם לנפוש. ויש לתת לילדה אטרקציות ים . (ניתן לקנות צורות שונות של מתנפחים)

בערב נסיעה במונית לטוסה דה מאר ( 20 יורו למונית) – טוסה עיירה יפה מדרחוב עם מסעדות / פאבים / בתי קפה הממשיך עד למרגלות המבצר שאליו עולים ברגל ( יש גם רכבת קטנה המובילה למבצר )

*יש אוטובוס מיורט לטוסה בכל חצי שעה מתחנה מרכזית. אך רק עד השעה 20 בערב.

יום 6 לטיול – ברצלונה

הרמבלה / הרובע הגוטי / בית הכנסת העתיק ברובע . בית כנסת מאיור / קניון מארה מגנום/ דולפינריום  / דיאגונאל (פריימארק בתוכו)

*לברצלונה ניתן להגיע :

- ברכבת – נסיעה באוטובוס מיורט דה מאר לבלאנס ומשם רכבת לברצלונה . ניתן לקנות כרטיס משלב בתחנה המרכזית . הנסיעה ברכבת לאורך החופים ממש מהנה ויפה.

לוקח כשעה וחצי

- באוטובוס – שעה נסיעה . חזרה אחרונה מתחנה מרכזית צפון בברצלונה ליורט בשעה 12:45

ניתן לראות בתחנה מרכזית ביורט את לוח השעות חזרה.

אנו נסענו ברכבת חזרנו באוטובוס מברצלונה

יום 7 לטיול – פארק מים WATER WORLD – פארק אדיר כיפי מלא מגלשות כולל משחפתיות וזוגיות. 33 יורו כניסה שווה מאד.