בחוף הזה חוף השחור ב-ויק, היהלומים הם לכולם והם נמצאים למרגלותיך.

צבעו הייחודי של החוף השחור ב-ויק הינו תוצר של הפעילות הגעשית באזור לאורך השנים, אשר יצרו את מראה הטבע הכה מרשים הזה. שילוב גבישי הקרחון המגיעים לשפת הים למול הקונטרס הצבעוני של צבע החול השחור הבזלתי כובש ומרתק את המגיעים אליו.

לא אחת מתקשים להעביר במילים את שאת/ה חש/ה בעת שכזו. עוצמתו של יופי הטבע הנשקף למולך, התגנבות המחשבה שאנו חלק מיצירה כה מופלאה שלו, הופכת כל ניסיון לתאר זאת מילולית למאוד מתאמצת.

החוף השחור הוא כזה מרשים! כזה משוגע ומדהים ויפה!

עוצמת הניגוד הצבעוני, מראות גבישי הקרח, הדומים לפסלי קרח תכולים-שקופים והשקט המקביל לכל “הרעש האסתטי” הם שיוצרים את החוויה לנוכחת בכל חוש שבך.

האזור המקיף את החוף אוצר בתוכו מספר אטרקציות טבע מהמרהיבות שיש לחוות באי.

מדובר באזור החוף הדרומי אשר משלב בו הרי געש ייחודיים, שדות לבה, קרחונים, צוקים אדירי מימדים ומפלים.

משפט ידוע הוא ש ”יהלומים הינם ידידיה הטובים של האישה”,

בחוף השחור ב-ויק איסלנד היהלומים הם לכולם ובשפע .

יופיים מהפנט וביקור פנים אל פנים מולם, ישאירו בך חותם וחוויית נצח מעבר לכל תכשיט חומרי