קוראים יקרים,

טיסות ישירות לקרקוב חודשו וזה לאחר תקופה ארוכה בה שד"ת בקרקוב לא שמע עברית ולא ראה תיירות נכנסת מישראל.

עדיין טיסות מופעלות תחת הגבלות מסויימות וחשוב לי להבהיר כמה נקודות שיקלו אלכם במהלך ביקורכם בפולין.

1) כניסה לפולין לאזרחים מישראל מותרת , כאשר מתקיימים כמה תנאים הבאים : תעודת מתחסן וטסט שלילי לנגיף , שנעשה לא יותר מ 72 שעות לפני הטיסה

2) הצהרה חתומה ( ממלאים בנחיתה, בשד"ת עצמו או בטיסה)

3) אם אתם שוהים מחוץ לישראל יותר מ 72 שעות, אלכם להצטייד תוצאות שליליות של טסט PCR. כאן אני ארחיב קצת - בטסט זה יש בעיה שצריך להמתין לתוצאות בין 24-36 שעות ויחד עם זה - הוא צריך להיות "טרי" ככל האפשר. לכן, מומלץ לספור לאחר 3 יממות ( מתאריך נקוב בכרטיס חזרה לישראל) ולהגיע לאחד המרכזים שיש בערים הגדולות ברחבי פולין או בשד"תעופה ולעשות את הטסט. עלותו - סביבות 400 זלוטי ( מחיר לא אחיד, משתנה בין מקום למקום). לאחר לקיחת בדיקה ייתנו לכם אישור, בו יצויין ארר וקוד גישה . ממנו תוכלו להוריד קובץ PDF עם תוצוא.

4) השכרות הרכב - מכוון שאין כמות גדולה של תיירים, חברות השכרה הפסיקו להחזיק "מלאים" זמינים של רכבים בשד"ת ולכן סבירות שתמצאו רכב ללא הזמנה מראש - הוא נמוך מאוד

5) הסעות - לא לצפות לשורה של מוניות ביציא מעולם מקבלי פנים. אין תנוע גדולה = מעט מוניות. שווה לתאם מראש ולדאוג להסעה

6) חנויות, כרטיסי SIM , אוכל בשד"ת - יש הרבה שינויים גם בזה. לא מעט מקומות התחילו לסגור מוקדם מאוד והפסיקו לעבוד 7\24. לכן, תדאגו לכם או תבררו את כל הסידורים המנהלתיים שהייתם עושים בדשה, - אך עושים היום

7) כללים כל הזמן משתנים, לכן מציע את עזרתי , כאחד שגר בפולין, לכל מעוניין. מספיק לכתוב לי מייל או לשלוח הודעה ואשמח ליעץ או לעזור