שלושה שבועות באוקטובר של טיול משפחתי זוג +3 : חוגגים בת מצווה ובר מצווה לתאומים וגיוס קרוב של הגדולה. טסנו עם אלעל ישיר למיאמי ( שנים שלא טסנו אם אל על בגלל הטעם הרע של השרות שלהם אבל הם היו היחידים שהייתה להם טיסה ישירה למיאמי – הייתה לנו חוויה מתקנת השירות היה מצויין המטוס חדש – חוויה מתקנת ). נחתנו במיאמי לקחנו לילה במלון Doral inn שקרוב לשדה תעופה רכב שכרנו מאלמו ששודרגו אותנו לטויוטה סיינה נחנו קצת הסתובבנו בקניון הגדול dolphin mall , אין כל כך מה לראות במיאמי

למחרת קמנו ונסענו ל key west. הכביש מדהים חותך את הים seven miles road – חוויה .

קיי ווסט קטנה מדהימה ותוססת . יש רחוב ראשי דובאל Duval שהחלק הצפוני תוסס מבארים ומסעדות , לפני השקיעה כולם מתאספים ב Malory square. לראות אותה מדהים. ממליץ להתאכסן קרוב לחלק הצפוני של רחוב דובאל. למחרת עזבנו את קיי וסט חזרה למיאמי ביץ לקחנו מלון qrest hotel. שליד רחוב ocean drive החוף מדהים וטיול לילה בסצינת הפאבים של מיאמי ביץ מדליקה (הבית של גינאי ורסצ'ה נמצא באמצע למי שראה את הסידרה ...) למחרת עלינו על קרוז של 4 לילות של royal caribbean במסלול של נאסאו והאי הפרטי שלהם coco kay. . השייט היה מדהים כולם כל כך נהנו הפעילויות על הספינה navigator of the seas היו מדהימות הופעות אוכל מדהים מגלשות מים ואבובים החלקה על הקרח זירת לייזר טג מסיבות ריקודים פשוט מדהים . נאסאו עצמה קצת מאכזבת הסתובבנו קצת בשווקים וחזרנו לאונייה , האי הפרטי שלהם מדהים החופים הבריכה הברים מדהימים , בגלל תקופת הסופות ביקרנו עוד לילה באי הפרטי שזה היה חלום. חזרנו למיאמי לקחנו שוב רכב מאלמו הפעם קרייזלר פסיפיקה ונסענו לכיוון אורלנדו , התאכסנו 6 ימים בregal oak שבקי ימיי מרחק של כ 15 דקות עד 20 מהפרקים , המלון הוא אתר נופש עם קוטגים מפנקים מרוהטים עם מטבח ו ג'קוזי בחצר . הלכנו לראות משחק NBA של בוסטון סלטיקס נגד אורלנדו מגייקס . בתקופה הזו יש מסיבות הלוואין Halloween מדליקות , הלכנו לאחת ב יוניברסל סטודיו שהיה פתוח עד 2 בלילה עם בתי רוחות מושקעים ודמויות מפחידות בכל הרחובות כל המתקנים פתוחים -היה מדהים.

נהנינו להיות גם בדיסני מג'יק קינגדום למרות שקצת ילדותי כולם נהנו. היינו גם ב sea world על כל רכבות ההרים שלו והמתקנים , אהבנו את הכפר של הארי פוטר על כל מתקניו המדהימים . גם

הפארק החדש של Star Wars היה מושקע ויפה, קינחנו ב island of adventures של יוניברסל .

הפארקים מעייפים מאוד ממליץ לשלב יום מנוחה באמצע שהקדשנו אותו לסיור של חצי שעה ברחפת בביצות התנינים biggie creek air boat מאוד נהנינו ב אורלנדו מזג האוויר היה מצויין לא חם מדי ולא לח ולא ירד גשם כלל . משם טסנו לניו יורק ל4 ימים . לקחנו מלון Fairfield inn 36 st. שליד טיים סקוור . ניו יורק מדהימה מזג האוויר האיר לנו פנים אמנם קריר בבוקר ופרט לחצי יום גשם היה שמשי ונעים. Time square מדהימה ביום ובלילה הפיצות והבייגלס והמאפיות היו מדהימות . ביקרנו ב Hudson yard מסלול הליכה יפה וב vessel מייצג אומנותי יפה שקרוב לצ'לסי מרקט. הפלגנו במעבורת לסטייקים אירלנד וצפינו בפסל החרות ( התור להפלגה לפסל היה באורך של קילומטרים ) ההפלגה חינמית ולא עמוסה . עלינו ל one world observation המדהים , ביקרנו בבריכות הזיכרון לפיגוע של ה 11/9 . Little Italy chaina town