בילינו 8 ימים מופלאים בטאיוואן. לאחר שבקרתי וטיילתי 3 פעמים בסין גיליתי “סין אחרת”. היחוד של טאיוואן הוא בעובדה שהם לא עברו את הטראומה של המשטר הקומוניסטי שבעצם גורם לנו היום לראות סין מתחדשת ומענינת אך פחות אוטנטית. בטאיוואן לא רק משתמשים בכתב הסיני המסורתי אלא כל התרבות היא יותר ,סינית”, נינוחה, עם תבלין של דת, מסורת, עסקים בניחותא והכל בסדר וניקיון מופתי.

הבנה של בודהיזם, דאואיזם וקונפומיוניזם ניתן לקבל בטאיוון ללא הסטיגמה שמתלווה לכך ביבשת המרכזית.

הופתענו מאוד מהניקיון כאשר שווקים, רחובות, אתרים ואפילו שוק האוכל בלילה ממש נקיים – שילוב של שוויץ וסין.

האי אינו גדול (פי 3 ממדינת ישראל וניתן להקיף את רוב האטרקציות בשבוע.

מיטל מרגוליס – TAIWANIT תכננה וביצעה את הטיול עבורינו וללא ספק היתה המרכיב העיקרי להנאתינו.

מיטל ישראלית שלמדה באוניברסיטהת חיפה, לא רק יודעת סינית ומכירה היטב את האי, מינהגים ופינות חמד, היא נשארה ישראלית שמבינה את המנטליות שלנו צרכי הישראלים . היא יכלה דרך ידיעותיה וחייה עם משפחתה הטאיוונית לתת לנו פרשנות ועומק שלא ניתן לקבל ממדריך סיני מקומי.

ממליץ במיחד על שמורת פארק הטארוקו, אגם השמש והירח והמוזיאון הלאומי בטאיפה.

המסעדה הטובה ביותר שאכלנו בה היתה במתחם מקדש בודהיסטי בפוגושאן – פארוץ זו מסעדה צמחונית יוצאת מהכלל.

ממליץ מאוד להתיעץ עם מיטל שללא ספק תעשה הכל להנעים ולהבטיח חוויה איכותית בעלות סבירה.