יום רביעי בערב, יוצאים לכיוון בראשוב.

למדנו מנסיון העבר, ויצאנו מוקדם לתחנת הרכבת, הפעם נהנינו מהדרך היפה, ולקינוח גם ירד שלג.
 מחיר כל כרטיס – 40 ליי.

הפעם היינו מנוסות ועלינו על הקרון הנכון, והוא גם היה נורמלי יותר, עם מושבים מרווחים.

נסיעה של שעה וחצי ואנחנו בבראשוב.
מתחנת הרכבת עלינו לאוטובוס עירוני, וחשוב לי לספר מה היה שם.
באירופה משלמים בכרטיסים קטנים שמכניסים אותם למכונה באוטובוס שמחתימה תאריך ושעה.
 הכרטיס הוא דו צדדי לשתי נסיעות.

היתה איתנו על האוטובוס תיירת ממלזיה שהחתימה בטעות פעמיים באותו צד.
ואז עלו שני מבקרים, נחמדים מאד אבל מרובעים עם זוויות חדות מאד, שהתעקשו שזו בעיה והיא חייבת לשלם קנס 60 ליי! היא התעקשה שאין לה מזומן, והם איימו שיזמינו משטרה.
בסופו של ענין הם ירדו איתה מהאוטובוס ואין לי מושג מה עשו לה.
 ראו הוזהרתם.

טוב צאו מהבאסה, אנחנו יצאנו בסדר גמור, ומלזיה בכלל זו מדינה שאי אפשר להכנס אליה עם דרכון ישראלי.

הגענו למלון, מלון נחמד, חדר גדול, המיקום מעולה, ממש על הכיכר המרכזית!

בבוקר ירד גשם, ונבהלנו שיהרסו לנו התכניות, אבל החלטנו לזרום והתארגנו ליציאה.
 אחרי ארוחת בוקר:

יצאנו לכיוון פארק אדוונטור – פארק חבלים מ-ו-ש-ל-ם-!!!! (¾ שעה באוטובוס עירוני)
 חובה להביא דרכון או צילום דרכון בשביל הטפסים של הבטיחות.

הפארק מורכב ממספר מסלולים, מירוק שהוא הקל ביותר עד השחור שהוא הקשה ביותר קחו מסלול לפי מה שנראה לכם, לפי הכושר שלכם ולפי האומץ שלכם.

תדעו שאתם יכולים לבקש לוקר בחינם, הם לא נותנים אם לא מבקשים.
לפני שמתחילים מלבישים לכם רתמות בטיחות ויש הדרכה באנגלית. מקבלים צמיד והוא תקף ל3 שעות. ב3 שעות תספיקו משהו כמו 4 מסלולים לפי רמת העומס. ושימו לב לאומגה שעומדת שם בנפרד, היא מושלמת.
 ממליצה מאד, לא לוותר!!!!!!

באזור הפארק יש גם אגם ואפשר לעשות בו שיט, בכלל כל האזור פסטורלי נורא!!

מהפארק חזרנו לאזור הכיכר המרכזית, הסתובבנו קצת בחנויות מזכרות (איזה כיף לקנות מזכרות בליי אחד!!!!!) חזרנו למלון, ארוחת צהרים (מנה חמה ) ויוצאים לכיוון בוקרשט.