יום שני בבודפשט, קמנו מוקדם ויצאנו לכיוןן המאפיה (פרויליך), ומיד אחר כך לקניות באזור המלון.

חנויות מומלצות:

CCC – שתי קומות ענקיות מלאות בנעליים מכל הסוגים והמחירים. (טיפ שלי – הקומה למעלה מלאה במבצעים שווים כל השנה!!! יצאנו עם 2 זוגות ב 85 ש”ח סה”כ.

C&A – לרשת יש שם סניף גדול, אישית לא מאצי שם כלום אבל בכללי זו חנות מהממת.

ZARA – המחירים היו קצת יותר נמוכים מבארץ (נעליים ב125 לעומת 200 בארץ)

H&M – לרשת יש שם סניף ענקקקק ויפההההה, שווה ביקור.

אז אחרי שהעמסנו שקיות, הנחנו אותן במלון ויצאנו לסייר בעיר.

ממש מאחורי המלון שוכן בית הכנסת הגדול בבודפשט, מבנה מרשים במיוחד ויש אופציה להכנס אליו בתשלום.

משם המשכנו לכיוון גשר השלשלאות, שהוא אחד מהסמלים הבולטים של העיר בודפשט.

היעד השלישי היה בנין הפרלמנט. יצאנו ברגל והלכנו בדרך המקסימה על גדות הדנובה, (אגב החום שם הוא משהו לא נסבל….) והגענו לאנדרטת הנעליים – הרבה נעלי ברזל שמוצבות על הגדה, זיכרון ליהודי הונגריה שנורו באכזריות ע”י גדודי צלב החץ ההונגרים במלחמת העולם השניה, וגופותיהם הושלכו לדנובה.

ממש מאחורי האנדרטה שוכן בנין הפרלמנט, ואם מענין אתכם אז יש שם מתישהוא החלפת משמרות, לא מרשים כמו בלונדון אבל נחמד.

המקום מלא בתיירים, ונחמד להצטלם שם, אפשר להכנס לעשות סיור בבנין אבל אנחנו החלטנו שזה מיותר לנו, והסתפקנו בתמונות בחוץ :)

משם המשכנו לכיוון האי מרגיט, מקום פסטורלי מדהים!!! המזרקות המוזיקליות, הטבע, כיף!!

הייתי ממליצה לבוא יותר לקראת השקיעה כדי להספיק לראות אותן גם בלילה, שאז הן מוארות באורות צבעוניים והחוויה מושלמת.

באי יש אפשרות לשכור כלי רכב חשמליים או עם דיווש כמו אופניים.

ואז קלטנו שנגמר לנו היום ולא נספיק את כל מה שתכננו, אז החלטנו לחזור לאזור המלון ולקחת משם סירה, לעשות שיט, בסוף השותפה למסע הייתה רעבה מדי אז הלכנו למסעדת תל אביב, והיא הייתה סגורה….

בלית ברירה נכנסנו למסעדת כרמל (בלית ברירה כי היא יקרה יותר) ומהרגע שנכנסנו לא רצינו לצאת….

הזמנו את ההמבורגר הכי טעים שאכלתי בחיים שלי, פטפטנו עם כל הישראליות שפגשנו עוד בפרויליך, הייתה אוירה מדהימה והיה כיףףףף!!!

אחרי הארוחה יצאנו לפיצוי על השיט שהתבטל – הלכנו לגלגל הענק.

מחיר: 40 שקל. שווה את זה? לא יודעת. רואים את העיר מלמעלה וזה נחמד מאד, אבל לא מספיק מרשים. העיקר עשינו וי.

זהו נגמר היום וחזרנו למלון, נשאר לנו רק יום אחד ויש עוד מלא מה להספיק!!!