ברגע שנגמר חודש אוגוסט, מחיר הכרטיסים מאבד נפח, וזה הזמן הכי מתאים לטיולים. הערים עדיין במצב חגיגה, מזג האויר חמים, ובעבודה עוד מקבלים את המילה חופשה.

אז יצאנו שתי חברות, שלושה ימים, ומזוודה אחת לכיוון בודפשט :)

יום שני בערב, אחרי בלאגן של הפקת דרכון בזק לשותפה למסע (שגלתה ברגע האחרון שהדרכון שלה פג תוקף...), עלינו על טיסת וויז (350 שקל).

נוחתים בשעה 12:55, האוטובוס האחרון לכיוון העיר העתיקה יוצא בשעה 1:20 ואנחנו על קוצים, עדדדדד שפותחים את דלתות המטוס, ועדדדד שיוצא השאטל לטרמינל, השעה כבר 1:15.

אנחנו רצות לראש התור, בידוק דרכונים, ולהפתעתנו בשעה 1:18 אנחנו בחוץ, ובשעה 1:20 אנחנו על האוטובוס שעומד ממש מול היציאה מהטרמינל.

הנהג אדיב במיוחד ומוכר כרטיסים במזומן (1100 פרוינט) ממליצה לקנות אצל הנהג ולא במכונות האוטומטיות כי הרבה טעו וקנו את הכרטיס הלא נכון.

הגענו למלון חמוד מאד, קרוב מאד לכל האטרציות - לדנובה, לגשר השלשלאות, והשיא – נמצא בתוך שדרת חנויות!!! (מול זארה, H&M, C&A)

הכניסה למלון היא דרך בנין מגורים ישן, המלון הוא מלון קטן ושקט, קיבלנו חדר גדול ויפה, ומיד הלכנו לישון כדי לקום מוקדם.

המלון שלנו:

למחרת בבוקר קמנו למזג אויר קריר, עם גשם דליל, מבחלון זה היה נראה לא טוב, אבל כשיצאנו נרגענו לגמרי.

דבר ראשון יצאנו לפרוט את הכסף, בצ'יינג הזה מומלץ מאד! זול מאד, רק לפעמים יש תור ארוך….

משם המשכנו למאפיית פרויליך, יאמייי, אל תותרו על הקיורטוש שלהם!!! וכמובן כולם שם ישראלים, ומדברים עברית.

רק טיפ קטן: בשעה 10:30 הם מפסיקים להכין קיורטוש, אז מי שבא מאוחר – מפסיד!

אחרי האוכל יצאנו שבעות ומרוצות לקניון ארנה, קניון גדול וחדש, נמצא קצת רחוק, אבל לדעתי הוא ממש שווה!

חנויות מומלצות:

Rossman – חנות קוסמטיקה זולה מאדדדדד (בכלל כל הקוסמטיקה מאד זולה בהונגריה, ובעיקר המוצרים של NIVEA) תראו אותה בכל פינה בבודפשט, תזהו אותה לפי השלט האדום.

MOHITO – רשת בגדים מהממת, וזולה, יצאנו עם שקיות במחיר ממש כייפי!!

BENETON – לרשת הבינלאומית יש סניף ממש חמוד בקניון ארנה, חנות לא גדולה אבל לא צריך יותר. מחירים ממש סבירים ושירות מעולה!

LUSH – חנות סבונים חמודה ממש, צבעונית ומגרה. המחירים קצת גבוהים אבל מי שאוהב, או למתנה זה סביר.

אגב בקניון יש צ'יינג', אבל קחו את זה כאופציה אחרונה כי הוא יקר מאד!!!

מהקניון נסענו למסעדת תל אביב, שזו יותר פיצריה משודרגת, האוכל היה ממש נחמד ומחיר מצחיק….

במסעדה פגשנו זוג נחמד שהתענין בשקיות שלנו (“איפה יש פה ZARA?….”)ובסוף יצאה לנו נסיעה חינם לקרעסטיר :)

אז ישר מהמסעדה נסענו איתם לקרעסטיר, (שעתיים ורבע כל דרך) שם היינו שעתיים וחצי.

חזרנו למלון מאוחר אמנם, אבל היה שווה!