פינגוינו קפה לאונג' ”מסעדה עם אוכל ללא גלוטן“
מקום מאד נחמד עם תפריט ללא גלוטן ומקפידים על כך מאוד (הבת של הבעלים עם צליאק). אכלנו שם מספר פעמים ונתקלנו בשירות אדיב ואוכל טעים. בסמוך לטיילת של פאפוס.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל