”מסעדה עם אוכל ללא גלוטן“
מקום מאד נחמד עם תפריט ללא גלוטן ומקפידים על כך מאוד (הבת של הבעלים עם צליאק). אכלנו שם מספר פעמים ונתקלנו בשירות אדיב ואוכל טעים. בסמוך לטיילת של פאפוס.
קרא עוד
מקום מאד נחמד עם תפריט ללא גלוטן ומקפידים על כך מאוד (הבת של הבעלים עם צליאק). אכלנו שם מספר פעמים ונתקלנו בשירות אדיב ואוכל טעים. בסמוך לטיילת של פאפוס.
קרא עוד
שתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג