מסעדת פניצ'ישטה ”מסעדה בולגרית טובה ב-Sapareva Banya“
בהמלצת המארחת שלנו אכלנו ארוחת ערב במסעדה הזאת ב-Sapareva Banya.
האוכל טעים ולא יקר, המנות גדולות ואותנטיות, האווירה נחמדה, אבל רעש המוזיקה (היה אירוע) היה מאוד חזק ומטריד.
במידה ויש אירוע לבקש לשבת רחוק מהרחבה המרכזית.
טעים ומומלץ !
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל