תחבורה ציבורית ומוניות בלונדון ”הקו החום - בייקרלו ליין (Bakerloo Line)“
חשוב לדעת למי שנוסע ללונדון, שקו זה של הרכבת התחתית לא יעבוד מאפריל עד אוגוסט בשל שיפוצים. זה קו מרכזי שמחבר את תחנת פדינגטון ללונדון. נא לקחת זאת בחשבון, זה גם הקו שמגיע לריג'נט פארק, אבל יש קווים חילופיים, או שמחליפים בתוך תחנות הרכבת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל