רומא בסט - סיורים בעברית ”המלצה ותלונה חריפה מאוד על רומא בסט!“
לפני מספר חודשים נסענו אימי ואני לטיול ברומא, יצרנו קשר עם רומא בסט על העברות משדה התעופה למלון בהלוך ובחזור, ההורדה למלון לקחה משהו כמו שעה וחצי-שעתיים בלילה לא בשעות העומס! לאור הנסיעה הארוכה הזו, החלטנו לוותר על לקחת אותם גם בחזרה לארץ, וכשהגענו סוף סוף למלון, היינו אחרונות, ונתנו לנהג רק את הסכום על נסיעה אחת. הנהג תקף אותנו, וניסה לחטוף לנו את המזוודות מהיד! ממש תקף אותנו באלימות, ואני עוד אישה בהריון.
לאחר ויכוח, לא הצלחנו לצאת מזה, שילמנו לו והוא גם לא החזיר לנו עודף, אלא מטבעות טורקים. לחוויה ראשונה ברומא, אחרי שנחתנו בארץ חדשה זה היה פשוט נורא!
בנוסף, גם הזמנו מקום בסיור דרכם בוותיקן, ובגלל שהזמנים היו לחוצים, לא הספקנו לתת את מספר כרטיס האשראי לפני הטיסה. הגענו לרומא, וניסינו להתכתב עם רומא בסט במייל – הרבה מאוד – בניסיון לשלם להם על הסיור. בתחילה הם ענו במייל, אך לא היו זמינים בטלפון מקומי בכלל!
שלחנו להם מלא מיילים שאנחנו מגיעות לסיור, ואף בסוף שלחנו להם את הפרטים במייל! אך ללא תשובות מסודרות ובטח שלא בזמן. לבסוף לא ידענו בכלל מה נסגר החלטנו להגיע לסיור. כמובן, שלא היינו רשומות אחרי שקבענו את זה במייל מיליון פעם, ואף אמרו לנו שהסיור מלא.
המזל הכי גדול של החברה הזו, זה שיש להם מדריך מדהים בשם שמואל. הוא גם סידר לנו כרטיסים בלי בעיה ובנועם, וגם העביר סיור מעניין ומדהים ביותר, וגם התנהל בסבלנות ונתינת שרות מושלמת!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל