חברת הטיולים דה טרוול לנקה ”חברת טיולים מומלצת בסרילנקה“
ממליץ מאוד על החברה, על המנהל צ''נקה (Chanaka) ועל נואן (Nuwan) שהיה הנהג-מדריך שלנו. השירות היה מעולה, עזרו לנו בכל צעד ושעל. שידרגו לנו את המלונות והשהיה. היו קשובים ושירותיים ביותר. מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל