מסלול עד שבוע בגאורגיה (גרוזיה) ”טרק מסטיה-אושגולי“
עשינו את היום השני והשלישי של הטרק, הנופים היו עוצרי נשימה, אך היה מאוד קשה לעשות את העליה ביום השני, ואת הירידה ביום השלישי. חובה להוריד כמה שיותר משקל מהתיקים ולהשתדל להביא רק דברים שנחוצים באמת. כדאי במיוחד להביא ציפית לשמיכה על מנת לישון בתוכה, משום שהגסטהואסים בטרק ברובם אינם נקיים במיוחד. בסיום היום השלישי הגענו לKhalde (לפני אימפרלי) , כדאי מאוד להגיע לפני השקיעה למי שמתכנן לדלג על היום הרביעי ולהגיע ישירות לאושגולי משום שהנסיעה לשם מאוד מסוכנת, וכידוע, לנהגים בגאורגיה זה לא משנה והם נוסעים מהר בכל מקרה. עשינו יום נוסף באושגולי לקרחון שחארה על סוסים- מומלץ מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל