אסיאטיקה טראוול ”אנני מחברת אסיאטיקה מומלצת מאוד“
אבקש להמליץ על חברת אסיאטיקה ועל אנני בפרט.החל משיחת הטלפון הראשונה היא בנתה לנו מסלול מדהים, שלחה לנו ממליצים ושינתה ותיקנה בהתאם לרצונות שלנו. כשנחתנו בויאטנם אספו אותנו מהשדה והגענו אליה שם ביקשנו שינויים נוספים של הרגע האחרון בתוכנית ובלי בעיה היא שינתה ולא ביקשה תשלום הוסף.
היא דאגה לנו למדריכים נהדרים ונהגים מצויינים ותפרה את המסלול לפרטי פרטים עבורנו.
בתי המלון היו מצוינים ובמקומות מרכזיים.
היאמאטד נעימה ומקסימה.
אנחנו מאוד ממליצים על החברה ועל אנני בפרט
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל