שירה גפן ”ארגנה לנו טיול ל7 זוגות והיה מעולה“
אנחנו חברה מבוגרים ולא אוהבים לטייל בקבוצות מאורגנות, נתקלנו בפוסט של שירה ויצרנו איתה קשר. היא ארגנה לנו טיול מעולה, כולל חשיבה על כל הפרטים הקטנים. היא עובדת עם מדריכים נהדרים, אנחנו ממליצים בכל פה לא להסתבך, בתשלום סמלי היא מארגנת טיול מעולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל