סיור אוכל רומא איט ”מעולה!“
היה סיור מעולה! אוכל טוב, הדרכה טובה, מעט היסטוריה, המון טיפים שימושיים ומדריכים מאוד מאוד נחמדים וחמים, ששמחו לעזור לנו גם עם אינפורמציה שלא קשורה ישירות לטיול (לאחר שנגמר הסיור). המקומות שלקחו אותנו נבחרו בקפידה ונראה שהושקעה מחשבה רבה בתכנון הסיור. והאוכל... אוי האוכל! אפשר לחזור לנקודות בהם ביקרתם בטיול ולקנות דברים הביתה, לא מדובר במסירה, אלא שוק מקומי וחניות שמקומיים מבקרים בהן.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל