המדריך דויד קובוס ”כדאי- סיור מיוחד בברצלונה“
כדאי! ברצלונה עם דויד קובוס!
יצאנו 3 משפחות (8 ילדים) לטיול בפרינאים, בסיומו יעדנו יום וחצי לסיור בברצלונה. כדי לראות ולהנות ממיטבה, הזמנו סיור אחה"צ עם דויד. דויד קיבל את פנינו בחיוך מאיר כאשר מיד פנה לתקשר עם הילדים שבחבורה. שאל לשלומם, לחוויותיהם ולתחומי הענין שלהם. סיירנו ברובע הגותי, ברובע היהודי, בקתדרלה המרכזית, בחנות סוכריות, בפאב הפיות ועוד. כל הסיור לווה בהסברים הסטורים עשירים ובסיפורים יפים. הילדים נמשכו אחריו כעכברונים אחרי החלילן כשהם מוקסמים ומתענינים. דויד היה קשוב לצרכיהם, סובלני, מאוד חברותי ועשיר בידע. הסיור היה מרתק! ובעיקר חוויה משמעותית לילדים כאשר ידע אינו מגיע מהראש כי אם מהלב!
מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל