שאטל 4U ”שירות מעל המצופה “
הגענו למדריד למשחק כדורגל, אני אישתי והילדים. חיכה לנו הנהג, חורחה של עמית, בזמן. הנהג עזר לנו עם המזוודות, כי הרמנו את הילדים על הידיים, והסביר לנו בלחישות על העיר, כי הילדים ישנו.
איך שהגענו למלון עמית שלח הודעת ברוכים הבאים, עם המלצות על מסעדות. אותנו עניין מאוד לצאת לטיול מחוץ לעיר עם הדרכה, והוא המליץ על כמה חברות. רואים שהוא מכיר את העיר.
תודה רבה על הכל עמית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל