מסעדה פיצרייה טרנטינו ”מסעדה איטלקית טובה בקניון דיאגונל מאר“
לאחר שסיימנו סיבוב קניות מעייף בקניון דיאגונל מאר (Diagonal Mar) בפרימרק וכו'
חיפשנו לסיים בארוחה דשנה ובקומה השלישית של הקניון, באזור האוכל, גילינו את המסעדה האיטלקית Trentino.
נכנסנו ובאמת הופתענו. הזמנו סלט Caprese שהיה מעולה ושתי פיצות משפחתיות מצויינות ובתוספת שתייה לשלושה אנשים בעלות של 34.50 יורו (לא כולל טיפ) .
הארוחה היתה מהנה וטעימה מאוד (פשוט חיסלנו הכל) והשירות היה אדיב ומהיר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל