תחבורה ציבורית ומוניות בלונדון ”אוטובוסים נגישים לנכים בלונדון“
הטיפ הזה מבוסס על נסיעה אחת בלבד השנה+1 נוספת ב-2010 כך שאיננו מקיף, אבל בכל זאת נראה לי רלוונטי. בשני המקרים רצינו לבדוק את הנסיעה באוטובוס עקב קושי בנסיעה במונית. פשוט עצרנו אוטובוס עם סימן של כיסא גלגלים (נראה לי שכמעט כל האוטובוסים כאלה), הרמפה נפתחת אוטומטית בדלת האחורית וזהו.
הבעיה היחידה היא התשלום, לא ברור לי איך משלם נוסע נכה ללא מלווה. אני שילמתי עם כרטיס אשראי ליד הנהג (לא השתלם לי לקנות כרטיס אויסטר לנסיעה אחת בלבד). אני מניחה שיש פתרון לעניין זה.
מאוד נוח ומשתלם
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל