וונג ”המלצה חמה על מדריך בצפון ויאטנם“
הצטרפתי לבת שלי שטיילה בתאילנד ונסענו לווייטנאם לשלושה שבועות מדהימים. נסעתי לאחר הכנה. לא ניתן אחרת. מהאנוי נסענו לסאפא ברכבת לילה ושם הצטרף אלינו וונג, מדריך טיולים מדהים, עם ידע רב, אנגלית טובה משובצת עם כל מיני ביטוים בעברית שלמד ממטיילים קודמים. חוש הומור והרבה שמחה.
הוא היה נהדר והקפיץ לנו את הטיול בכמה רמות. וונג מדריך לצפון ויאטנם ולמרכזה. בהמשך נעזרתי במדריכים אחרים. נסענו אתו במסלולים שונים מהרגיל, הלכנו וחרשנו. הבטחתי לו שאני אמליץ עליו ואני מקיים זאת בחום רב. תוכלו להתרשם ממנו ישירות בשיחת טלפון (ווטסאפ) ולהיכנס ישירות לפייסבוק שלו. בלי תיווך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל