קוניסאל טראוול - ויאטנם אדוונצ'ר ”טיול צילום בווייטנאם למשך עשרים יום“
אנחנו קבוצה של 3 חברים שהם צלמים והגענו לוייטנאם לעבודת הצילום שלנו במשך עשרים יום. יצרנו קשר עם ג''ק שהומלץ על ידי בן דודי שהגיע לווייטנאם לפני כמה שנים והזמין את הטיול איתם. ג''ק היה מאוד אכפתי, מבין ועזר לנו לארגן סיור צילום מצוין ברחבי וייטנאם. הטיול היה 100% מושלם. מה שאנחנו הכי אוהבים בטיול הצילומים היה Ha Giang שנמצא בצפון הרחוק של וייטנאם, קרוב לגבול עם סין. הנוף שם היה יפה להפליא והאנשים הם מיעוטים אתניים. אנחנו כל כך אוהבים את הטיול ומודים לג''ק על הכל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל