אי-בייק פראג- סגווי ”סאגווי בפראג - שווה כל שקל וכל רגע“
בעלי ואני קבענו טיול סאגווי עם החברה דרך הטלפון, האנשים מאוד נחמדים. כשהגענו למקום הבנו שזה טיול אישי ולא עם קבוצה, שזה מבחינתנו היה יתרון. מזג האוויר היה קר ולא היינו לבושים מספיק טוב, בעל המקום נתן לנו מעילים וכפפות חמות והכין לנו ציידנית קטנה עם חטיפים לדרך. מצויידים היטב, יצאנו לטיול עם מדריך שידע להסביר על אתרים חשובים בעיר (בנוסף לסיבוב הענק סביב פראג, דרך אתרים היסטוריים, סמטאות ופארקים, הרווחנו גם מידע היסטורי על העיר).
הטיול אורך כשלוש שעות, עצרנו בדרך לשתות בירה ולהתחמם עם מרק חם אז הוא אפילו קצת התארך, חזרנו עם הראש בעננים מרוב אושר. היה מדהים מכל הבחינות. שווה כל רגע. מקנאה באלו שעומדים לעשות זאת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל