אובדיו סימונסקו הנהג ”נהג מעולה בבוקרשט“
את אובידיו השגנו דרך נהג אחר שהיינו אמורים לקחת ולא הצטערנו. הוא אסף אותנו משדה התעופה והחזיר אותנו אליו בסוף הטיול, לקח אותנו לטיול של יומיים לראות כל מיני מקומות והמליץ לנו על כל מיני מקומות בילוי וטיול. אחלה נהג: מקסים, אכפתי, מצחיק ומומלץ. הוא דובר אנגלית ורומנית וכמה מילים בעברית. תהנו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל