עונות ומזג אויר בגאורגיה (גרוזיה) ”מזג האוויר בגאורגיה באפריל“
הייתי בגאורגיה באפריל 2,010 ואני מבקש לידע אתכם לגבי מזג האוויר ולחסוך מכם:
טביליסי - היה יום אחד גשם, אפילו שמאי הוא החודש הגשום ביותר בעיר. לא היה קר באופן מיוחד. מסטיה - הדרך פתוחה כל השנה, האזור עצמו מושלג ולא ניתן לטארק, הכבישים הקטנים שיוצאים ממסטיה לכפרים חסומים ולא ניתן לנסוע גם בגי'פ. שדה התעופה של מסטיה היה מושלג והסיפור של מסוק שטס למסטיה לא אקטואלי באפריל.
קזבגי - הדרך הצבאית פתוחה וללא בעיה, בכפר עצמו לא היה שלג, אבל מסביב כבר מושלג. ההגעה לכנסיה היפה מעל קזבגי אפשרית ללא בעיה. לדעתי, טראקים בסבירות נמוכה עד לא אפשרית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל