אסיאטיקה טראוול ”אסיאטיקה ופיבי ויטנאם והמדינות השכנות“
אני כותב ב 2 כובעים.
הראשון כנוסע והשני כמדריך טיולים ותיק מאוד.
כשהחלטנו לחגוג יום הולדת שלי ויום נישואין, בחרנו את ויטנאם וקמבודיה.
פניתי למספר נציגויות הן בישראל והן בויטנאם.לשימחתי פיבי מחברת אסיאטיקה ענתה מייד (חלק טרם חזרו אלי ועברו כ 7 חודשים מהפניות) .פיבי בנתה מסלול בשיתוף פעולה והייתה זמינה לכל שאלה, לפעמים נדמה היה שהיא עובדת 24/7.
הטיול טרם סוכם אך פרק ויטנאם תם, לינות מעולות, חוויות מדהימות והשיא היה ביום הולדתי, הגיעו פיבי בעלה והבת הקטנה ב 21:00 למלון עם מתנה וגם חיכתה לי הפתעה בחדר.פרחים על השמיכה עם הכתובת של יום הולדת שמח, בקבוק יין ועוגה.התרגשות שלא הייתה כמוה.
ממבט של מדריך טיולים.תמיד הבעיה הייתה האופרציה.לגבי הנסיעות והלינות.
בטיול הזה, החל בנחיתה חיכה אדם לבצע את הויזה ללא תור, אחרי כן חיכה לי מדריך ונהג, למרות שאנחנו 2 נוסעים הרכבים היו גיפים רובם טיוטות עם מזגנים מפוצלים.אספקת מים בנסיעה, הבנת צרכי והתאמת הטיול לרצונותי.
בכל תחנה שהגעתי לאחר טיסת פנים או רכבת לילה גם אם זה להעברה למלון חיכו לי מדריך ונהג.
מעבר להכל, פיבי צילצלה כל יום למדריכים לברר איך אנחנו מרגישים וגם צילצלה אלי כל יומיים.
לאורך כל הדרך פגשנו זוגות ומשפחות וכולם ללא יוצא מן הכלל התפעלו מאסיאטיקה ומפיבי.
אני בדרך כלל מאוד דרשן וקפדן ומקמץ במחמאות, אך הטיול הזה הביא אותי להחמיא כל רגע.
באתרי פייסבוק של מדריכים עמיתים, שיבחתי כל הזמן את אסיאתיקה ואת פיבי.
פיבי.מקווה שהתרגומון יתרגם נכון, הגיע הזמן שתלמדי עברית.תודה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל