קולדיפ צ'והאן ”בנאדם נפלא ונהג מצויין“
סגרתי טיול ל-3 שבועות בצפון הודו עם קולדיפ.
קולדיפ לא היה פנוי וסידר נהג אחר. אך לקח אחריות מלאה על הטיול.
בימים שנפגשנו איתו, גיליתי אדם אכפתי, אנושי, נעים הליכות, ומאוד שרותי מתחשב ומיטיב.
הוא עובד עם ישראלים ודואג לתת תחושת נוחות וביטחון.
ממליצה על קולדיפ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל