נהיגה וחניה בספרד ”נהיגה בספרד“
חווית הנהיגה בספרד לא שונה ממקומות אחרים באירופה, ותלויה באופי הטיול שלכם. בספרד אוטוסטרדות (חלקן בתשלום) וכבישים ראשיים מעולים, אבל כשיורדים לכפרים ולערים הכבישים הופכים לצרים ומפותלים, גם הדרכים הראשיות. פרט לנסיעה בהרים גם הכבישים הצדדים סלולים ברוב המקרים, כמעט ולא נתקלנו בכבישים באיכות גרועה (בורות וכדומה).
לעיתים הכבישים אינם מספיק רחבים כדי להכיל 2 נתיבים. בכבישים הללו נהגנו בזהירות וכשהגיעו רכבים ממול פשוט האטנו ונצמדנו לצד, יש מספיק מקום לשני רכבים לעבור בדיוק. הספרדים לרוב נצמדים לצד שלהם, אבל הם גם לרוב לא מאטים... לא לבעלי לב חלש.
באזור הפירנאים ובאזורי הגבול עם צרפת (בעיקר שם נתקלנו בהם, גם באסטוריה אבל פחות) יש לשים לב במיוחד לרוכבי אופניים, שנוסעים על הכביש ומקשים עוד יותר על הנסיעה המפותלת. כל עוד אין לכם בעיה עם כבישים מפותלים וצרים ועליות/ירידות מרובות- אין שום קושי בנהיגה בספרד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל