ג'ו הסעות בודפשט ”המלצה חמה על ג''ו הסעות!“
טסנו לבודפשט בדצמבר 2019, בחרנו לסגור נסיעה עם ג''ו על סמך המלצות שקראנו פה ואנחנו ממש מרוצים שעשינו זאת.
מהרגע הראשון שיצרתי איתו קשר הוא היה אדיב וענה לכל השאלות בסבלנות רבה והמחיר שסגר איתנו היה יותר מהוגן.
בהלוך היה לנו עיכוב מטורף בטיסה והוא דאג לארגן לנו נהג שיכל לאסוף אותנו בשעה החדשה והיה איתנו בקשר רציף וגם כשנחתנו דאג לוודא שהנהג החלופי אכן אסף אותנו ושהכל בסדר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל