שוק קדיקוי ”קדיקוי - זהירות במסעדות הדגים בשוק“
הגענו בהתלהבות לשוק קדיקוי באמצעות מעבורת ממעגן בז'יקטש. מרחק של כחצי שעה הפלגה נעימה במחיר של 5 לירות לאדם. בשוק התוסס והמקסים מצאנו גם מסעדות דגים רבות. נכנסו לאחת מהן והזמנו מנת דגים. כשסיימנו ביקשנו את החשבון, הופיע סעיף שירות של 20 לירות בנוסף למחיר המנה. ביקרנו במסעדות רבות מעולם לא נתקלנו בתוספת מוזרה שכזו של "שירות". זהירות תבררו מראש לפני שאתם יושבים לאכול! מנת הדגים לא היו טעימה במיוחד. לא הייתי אוכלת דגים בקדיקוי. האוכל המקומי מעולה. חוץ מזה השוק נהדר, תוסס, יש בו מכל טוב. לכו לאיבוד בן הסימטאות. המון מסעדות, חנויות לממכר מתוקים, עוגות, תבלינים, ומה לא? ! כמובן שגם ביגוד ונעליים לרוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל