שאטל 4U ”ממליצה מאוד, אמין, מקצועי, התכתבות בעברית “
ממליצה על שירותי ההסעה של עמית. שלחנו מייל כשהתכתבות בעברית קיבלנו מענה מיידי, מחיר הוגן, אמין, מקצועי, נהג נחמד שחיכה לנו עם שלט למרות שהטיסה התעכבה וגם חיכה באדיבות ובחיוך למעשנים שיסיימו. שירות מעולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל