חברת איי פי אף שאטל - הנהגים קרלוס ואיבן ”הסעה מהשדה במדריד למלון“
יצרתי קשר במייל עם איוון (היו עליו המלצות וחלק מהאנשים הביעו חוסר שביעות רצון) . עשיתי הזמנה להסעה מהשדה למלון, כשרשמתי במייל את כל הפרטים הנדרשים.
כשהגענו איוון חיכה בטרמינל עם שלט, הרכב היה גדול (היינו שני זוגות) , נסע בביטחה למלון וגבה מכולנו 24 אירו. הזמנו אותו גם לנסיעה חזרה מהמלון לשדה, מאחר וחזרנו בנפרד, לכל זוג הוא לקח 20 אירו. ממליצה עליו בחום. אמין ודייקן.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל