המדריך דויד קובוס ”סיור נפלא עם דויד קובוס“
אני רוצה להודות לדויד, בשמי, בשם אמא שלי ובשם בתי בת ה 11, על סיור פשוט מושלם ברחובות ברצלונה שעשינו השבוע.
הגענו לברצלונה בפעם הראשונה בחיים, ולשמחתנו היה לנו השכל לקבוע את סיור הילדים של דויד ביום השני לשהותנו. נשארנו עם כל כך הרבה סיפורים שהתחבאו מאחורי הקירות והבתים ונשארו לנו בלב בזכותך.
דויד כובש את לב הילדים בקלות, אבל המבוגרים זוכים לחוויות לא פחות מרגשות ומחכימות, ובלי לשים לב גיליתי שאני יודעת עכשיו כל כך הרבה על ההיסטוריה שמאחורי המקומות שבהם ביקרתי. תודה על כך ועל האווירה המקסימה שאתה משרה סביבך. טל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל