ויזה ומעברי גבול בהודו ”ויזה להודו בשגרירות בהונג קונג“
שלום,
תהליך הוצאת ויזה להודו בשגרירות בהונג קונג פשוט: מגיעים לשגרירות בכתובת המצ"ב.
בהתחלה יש הליך פורמלי שלוקח ארבעה ימי עבודה שמהלכם מוודאים שאתם לא הודים או שטות כזאת. זה עולה 100$ הונג-קונגי. לאחר ארבעה ימים חוזרים לשגרירות בבוקר ומשלמים עוד 315$ הונג קונגי ובאים אחה``צ לאסוף את הויזה המוכנה. אנחנו ביקשנו ויזה כמו בארץ (חצי שנה והרבה כניסות) וקיבלנו ללא בעיה (אין צורך להציג כרטיסי טיסה או משהו כזה).
לא לשכוח להביא שתי תמונות פספורט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל