ריינפורסט קפה ”אם לא לאכול - לפחות לבקר“
המסעדה מעוצבת כיער גשם (יש מסעדה כזו גם בלאס וגאס) והילדים מאד נהנים להסתובב בחנות וגם לאכול במסעדה (האמת שגם המבוגרים). החנות נמצאת בקומת הכניסה וכל ההכנסות מהמכירות מיועדות להצלת יערות הגשם.
קומה מתחת לחנות, נמצאת המסעדה שמדמה יער טרופי. השולחנות נמצאים ממש בתוך יער מלאכותי. האווירה מיוחדת מאוד, קולות של חיות ופכפוך מים וגם האוכל לא רע בכלל. צריך לזכור, אין פרטיות במקום: הרבה בובות מכניות של שימפנזים, ציפורים ונחשים (שזזות כל רבע שעה).
מומלץ להזמין מקום מראש באתר האינטרנט שלהם (בדר”כ המקום מלא עד אפס מקום).
חוויה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל