תחבורה ציבורית ומוניות בדלהי ”המטרו בדלהי“
המטרו בדלהי היא למעשה רכבת עילית ולא רכבת תחתית. הנסיעה בה עולה 8 רופי ויש הרבה איזורים מרכזיים שניתן להגיע אליהם באמצעותה. יחד עם זאת ולמרות שזה בערך המקום הכי נקי שתמצאו בהודו- המטרו עמוס לעייפה ואי אפשר להכניס גפרור לקרונות. בכל תחנה עולים ויורדים מאות והם עומדים שם בצפיפות נוראית.
לדעתי- עדיף להוסיף עוד 30-100 רופי ולנסוע בריקשה או מונית. אם בכל זאת חפצה נפשכם בנסיעה במטרו, מהמיין בזאר- הולכים לכיוון הנגדי של הרכבת הרגילה, מגיעים לצומת שבה מימינכם יש מסעדה שנקראת מטרופולין (אני די בטוחה ובכל מקרה השם שלה מתחיל במטרו)- פונים שם שמאלה עד הסוף ואז ימינה- אתם כבר תראו את זה מולכם- מדרגות שעולות למעלה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל