תחבורה ציבורית ומוניות באתונה ”קו 300 - ממש לא מומלץ“
בעקבות הטיפים הרבים על קו 300 גם אנחנו חיפשנו אותו והצטרפנו אליו ומאוד התאכזבנו. המסלול של הקו לא עובר רדיוס של 2 ק``מ סביב המרכז. לכל מי שיש זוג רגליים אפילו לא חזקות יכול להגיע לשם רגלית וליהנות הרבה יותר. בחלק מהמקומות שהוא מוריד אותך, כמו למשל האיצטדיון, מספיקות בדיוק 10 דקות להתרשם ולעשות כמה צילומים שרוצים ואז צריך לחכות עוד 20 דקות לאוטובוס.
בנוסף, המסלול הוא מעגלי אבל אם הוא מגיע חזרה לתחנה מס` 1 ואתה תיכננת להמשיך הלאה, אז צריך לחכות לפחות 20 דקות עד שהאוטובוס הבא יצא. זה גם לא משתלם שכן זה עולה 5 יורו לבן אדם וזה טוב ל-24 שעות לכל התחבורה הציבורית, אבל הסיכוי הוא אפסי שתעברו כמות נסיעות של 5 יורו לאדם, שכן כרטיס מטרו שמחזיק לשעה וחצי (לא משנה כמה נסיעות) עולה פחות מיורו. בקיצור ממש לא שווה את זה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל