ג'ו הסעות בודפשט ”שווה כל רגע“
בדצמבר 2019 התכוננו לסופ״ש בבודפשט.
קראתי המלצות רבות על ג׳ו וההסעות והתרשמתי.
שלחתי מייל קבלתי תשובה פחות מדרה ומייד התחיל קשר שמהרגע הראשון היה מאוד ידידותי ומאוד עוזר.
ג׳ו העביר לי את מספר הנייד שלו ומייד עברנו להתכתבות ב Watsapp.
כשהגענו לשדה בבודפשט חיכה לנו נהג של ג׳ו בדיוק בזמן ובמקום המפגש שנקבע. במשך הנסיעה קבלנו טיפים רבים על הביקור שלנו.
בדרך חזרה חשדה אסף אותנו ג׳ו בעצמו. אדם מאוד נחמד עם הרבה ידע על בודפשט וגם על ישראל.
הייתה לנו שיחה מאוד מעניינת על בודפשט שסיכמה חנו את הסופ״ש.
אנינו מאוד מאוד ממליצים.
לינה וניר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל