מסעדת פורטו לאטצ'י ”מסעדה המציעה בשרים ופירות ים בנמל לאצ'י - מאוד לא מומלצת“
היינו בטיול ללגונה הכחולה ובדרך חזרה רצינו לאכול משהו, מכיוון שהמסעדה ממש על קו המים נכנסנו.
חברי הקבוצה לקחו מנות של פירות ים ואני לקחת דג (שנאמר שהוא טרי מהיום) .
הדג שלי הגיע עם תפוחי אדמה וסלט והמון שמן, עד כדי כך שלא ניתן היה לאכול את הסלט בצלחת מרוב שהכל היה נוטף שמן.
גם המנות של שאר חברי הקבוצה לטענתם היו בין הגרועות שאכלו, זה היה נראה שפשוט לקחו את הכל זרקו לקמח ולסיר עם שמן ואז ישר לשולחן להגשה, היה חסר תבלינים.
מה גם שהכל יצא מאוד מאוד יקר - כ-460 ש”ח לארבעה אנשים, כשכל אחד לקח מנה עיקרית אחת.
בקיצור, לא מומלץ. מדובר במלכודת תיירים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל