גיא בן יעקב - אוכל כשר ”למטייל העצמאי-יש אוכל כשר ביער השחור“
שבוע שעבר בסוף מאי 2017 טיילנו עם המשפחה ביער השחור. מכיוון שאנו דתיים הזמנו אוכל כשר אצל גיא מפרייבורג. האוכל היה ממש טעים, יש מבחר של מנות. המנות גדולות. סגורות הרמטית ולכן ניתן לחמם ללא חשש בחדר. אפשר לקבל תיבול לפי העדפות והמחירים סבירים. אין צורך לסחוב אוכל כשר מהבית. ממליצה בחום. חני.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל