אסיאטיקה טראוול ”אסיאטיקה - ליווי מקצועי ומושלם לטיול משפחתי בויאטנם“
נסענו כמשפחה ל 13 ימים בסוף דצמבר תחילת ינואר. הטיול נתפר למידותינו ולהעדפותינו על ידי Phoebe ו Nga מאסיאטיקה באופן מקצועי, קשוב ונעים. הן פתחו בפנינו אפשרויות רבות, חלקן לא במסלול התיירותי הרגיל. שילבנו בתכנון בין זמנים עם מדריך צמוד לבין זמן חופשי למשפחה. המדריך שלנו היה בעל ידע רחב ומעמיק בתחומים רבים מאוד וללא ספק העשיר את החווייה המרתקת גם ככה. הוא היה פתוח להתאמות ולרצונות כל בני המשפחה וניכר שהוא מאוד מנוסה. הגענו למקומות ולמפגשים שבודאי לא היינו נחשפים אליהם מבלי מישהו מקומי דובר אנגלית שמלווה אותנו. המלונות שנבחרו היו מצויינים וכל הלוגיסטיקה תיקתקה מעולה. יש לזה ערך רב כשהזמן קצר יחסית ואין מקום להתברברות ולניסוי וטעייה. המסלול כלל נחיתה בסייגון - הוי אן - הנוי - הלונג ביי (בגירסתו הפחות מתויירת) , טאם קוק - פו-לונג - מאי צ''או ושוב לקינוח - הנוי המשוגעת והמשגעת. בודאי נשוב. ועם אסיאטיקה.
חושב לציין שמעולם לא טיילנו עם חברה שסייעה לנו בתכנון ובארגון והיינו מאוד סקפטים ומהוססים לערב אחרים בזמן משפחתי ובסגנון הטיול בו אנחנו מורגלים. בדיעבד - המינון, הארגון והאפשרות להתייעץ בכדי למקסם את החווייה הוכיחה את עצמה מאוד מוצלחת לטיול בויאטנם. גם מבחינת עלויות הסתבר שאילו היינו מארגנים את הטיול לבד, לא היינו משלמים פחות באופן משמעותי וספק אם היינו מגיעים לטיול עשיר וייחודי כל כך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל