ויזה ומעברי גבול בהודו ”ויזה להודו - גם דרך איסתא“
למרות שיש פרסומים שטוענים שאפשר לעשות ויזה רק דרך אופיר טורס, לי הסתבר מאוחר יותר שאפשר גם דרך איסתא ויכול להיות שגם דרך משרדי נסיעות אחרים. אני גיליתי את זה מאוחר מידי ולצערי הוצאתי דרך אופיר טורס - ממש לא מומלץ- גם אני וגם אנשים נוספים שהכרתי קיבלו יחס מזעזע מפקידי אופיר טורס. כדאי לבדוק עם הסוכן שהזמנתם ממנו את הכרטיס ולהוציא דרכו את הויזה. את הכרטיס עשיתי דרך איסתא שהיו מקסימים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל