אגם Plüderhausen ”אגם נחמד“
אגם נחמד מאוד, גדול מספיק בשביל לשחות, יש דשא מסביב וקיוסק, מומלץ להביא מחצלת ולשבת על הדשא לשתות בירה.
מתאים ליום כיף או כמה שעות עם המשפחה, יש חניה.
הכניסה חינם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל