הזמנו את המלון דרך בוקינג. הוא נמצא בדובל, עיירה קטנה בצפון היער השחור. המלון שופץ לאחרונה בסגנון מוזר, מזכיר סרטי אימה. הצוות מאוד משתדל לרצות, החדר היה גדול ומרווח (בהתחלה נתנו לנו חדר בעליית גג, אבל אחרי שראו שאנחנו לא מרוצים נתנו לנו חדר רגיל וטוב). ארוחת בוקר טובה, הם הכינו לנו חביתות לפי הזמנה. מיקום טוב למי שרוצה לטייל באזור. ומחיר סביר – 250 ש”ח ללילה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג