אסיאטיקה טראוול ”טיול לוייטנאם וקמבודיה עם חברת אסיאטיקה מאוד מומלץ“
טיילנו 14 יום בוייטנם וקמבודיה עם חברת אסיאטיקה הנפלאה נהנו מכל רגע טיול מעניין מושקע מאוד בתי מלון טובים מאוד מקומות נפלאים מדריכים נהדרים נהגים טובים אוטו נח לכולנו שתמיד היו בו בקבוקי מים קרים.
לפני הנסיעה בדקנו מס רב של חברות טיולים ולשמחתינו הגענו לאסיאתיקה ולשתי בחורות מקסימות Fibi ו Nga אשר תפרו לנו טיול נפלא לפי מידתנו ליוו אותנו לכל אורך המסלול ודאגו לכל פרט פרט
ממליצים בחום על חברת אסיאתיקה!
חוויה נפלאה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל