רשת המסעדות ג'יימיס איטליאן (האיטלקית של ג'יימי אוליבר) ”המסעדה האיטלקית של ג'יימי אוליבר“
למסעדה האיטלקית של ג'יימי אוליבר הגענו במקרה, מותשים אחרי יום שיטוטים ביורק. המסעדה ממומת בסמטה קטנה ואם מזג האויר מאפשר, מומלץ לשבת בחוץ. האוכל טעים מאוד, אך לחלוטין לא זול (אפשר להציץ בתפריט המופיע בקישור). המסעדה מומלצת בזכות השילוב שבין האוכל לאווירה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל