המדריכה אניה קוזלובה ”חויה מרתקת עם טעם של עוד“
ביקרנו, בן זוגי, בתי ואני במוסקבה ליומיים, לשמחתנו קיבלנו המלצות חמות מראש וסיכמנו עם אניה על יומיים הדרכה. היא מדריכה בעברית מצויינת, נעימה, אינטליגנטית, בקיאה ואוהבת את העיר ואת ההדרכה. בזכותה הבנו, הספקנו לראות הרבה ונסענו עם טעם של עוד. אנו ממליצים עליה בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל